En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Och nu då......

Vad tusan ska hända nu då när jag gått ur skolan är min största fundering just nu. jag menar det senaste ett och halv året har jag ju varit fullständigt upptagen med att plugga. men nu börjar det närma sig slutet både skrämmande och spännande.

Har skickat iväg en massa arbetsansökningar lite varstans i inlandet och kusten. vill helst jobba natt och absolut mest av allt skulle jag vilja jobba på en mindre sjukstuga där arbetet blir omväxlande.

Den som lever får se vad som händer :)

men lite läskigt känns det allt.


eller vad tror du?
Postat av: Lene

så kände jag åxå, därför börja jag plugga företagsekonomi på distans på direkten då har jag ju skutit på alla såna funeringar ett tag till=)

2011-03-10 @ 21:52:32
Postat av: Malin Johansson

hej! kul att du är klar med skolan snart :D

länge sen ja kollade på din blogg då jag har varit utan dator i några veckor :S

Kan du inte skriva å lägga in några bilder på siggi, tänkte fara å hälsa på pia (hon som importerade å hade han i umgransele) hade varit kul å kanske visa hon bloggen med lite uppdatering på guldklimpen :)



Ha de kanon!

Hälsningar Malin i Lycksele,Umgransele :D



P.S Ringo blev såld till en i lycksele, en tjej som är jätte duktig på NH å dressy å van med att "fixa" hästar :) så de blev bra till slut med han med :)

2011-03-15 @ 21:15:40
Postat av: Eva Kristoffersson

Jag tycker du ska sätta dig i soffan som en annan lyxhustru, känna dig som ett geni å bara blogga!!! ;)

2011-03-22 @ 20:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0