En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Få se nu....

Var var jag på väg och vad skulle jag göra nu?????

Så har det varit i princip hela vintern eftersom jag var tvungen att dra ner på Levaxinet.

Men nu börjar det rotera till sig, faktiskt så kan jag verkar ganska skärpt ibland. Fast det är ju helt klart beroende på vem jag umgås med. Jag nämner inga namn, men i går och i morse kände jag mig sjukt skärpt..

Tänk vad en liten vit tablett kan göra.....

Så mitt tips till er alla förvirrade människor där ute. Leta reda på någon som är mer förvirrad så känner ni att det kanske inte är så farligt i allafall med er hjärndimma :)

Jag vet att det inte är något att skämta om att man är förvirrad och glömsk men det känns som att man mitt i eländet ändå måste se det ljusa i tillvaron. Jag menar när man fått vända en tredje gång med bilen för att man lyckats glömma just de där prylarna som man skulle i väg för eller då man direkt efter ha lagt på telefonen måste ringa upp tandläkaren för att kolla vilken dag det egentligen var man skulle till dit och framför allt vilken tid ja då behöver man de där små ljusglimtarna

Så ut och leta reda på nån mer förvirrad människa och njut av känslan av att vara den med super minnet ett tag.

Ni är hjärtligt välkomna hit :)





eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0