En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Hemma

Har varit hemma med barnen. Lilly är sjuk dessutom är det stägningsdag på dagis. Vi har varit hos cebonita och tittat till henne. Vetrinären var där och raspade tänderna och tittade till hennes förkylning. Det verkar inte vara något farligt.
Skönt

Föresten så är jag inte gravid för alla som fått för er det.



eller vad tror du?
Postat av: Camilla

Ooooops..........

Hoppas att jag inte startat några konstiga rykten med mitt inlägg när du var så trött. (hihi)



Här är vi också sjuka. Alla tre och ikväll kommer Jörgen hem så då smittar vi väl honom också.

2008-08-20 @ 15:25:46
Postat av: Jenny

Ja , än så länge är bara Linnéa sjuk här , men det känns ju fånigt att ha vård av barn innan man ens hunnit börja jobba.

Känner att jag börjar få ont i halsen och hosta så jag hoppas verkligen att jag inte blir dålig tills på måndag.

Angående graviditeten : skönt att du uttryckligen dementerar , så har vi det ur världen:)

2008-08-20 @ 16:08:07
URL: http://frusahlen.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej, vad synd!! Det hade varit kul om ni fick flera...:) Men jag har en viss förståelse att två kan vara alldeles lagom!!

2008-08-20 @ 21:20:48
Postat av: Emzon

Jasså e du oxå låtsas gravid!!!

Vi köper en kombi nu så nu e jag gravid för tredje gången i år. "Också coolt"

Kram

2008-08-21 @ 18:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0