En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

margrets fortsatta vedermödor och besvär

Bilen på verkstad i dag. Helt otroligt var det inga flera fel än det som jag lämnade in den för.

Köpte ny gjord till sadeln. Passade just precis. Det går men jag har redan gett upp och beställt en ny.

Passade Emilia. Jag super nervös, ungen hur cool som helst.

Åt ute på cafe. tog en sallad och tänkte att det här är nog inte många points i. Hade naturligtvis helt fel.

Lilly använder blöjor igen.Hon helt sårig i rumpan och numera väldigt full med salva.

Färgade håret. Svårt att se i nacken hur det blir men det duger säkert. Får inte bort spill färgen i ansiktet.

Japp det var mitt liv det


eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0