En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Sjuk häst, klantig margret och ett första pris

Den här dagen började inte så väldigt bra. Jag var helt övertygad om att hundutställningen var nästa helg men så var tydligen inte fallet den är i dag. Daniel var på väg till Lasse men möte honom efter vägen han fick då reda på att utställningen var idag. jag låg och sov när daniel ringde och berättade den glada nyheter. det var bara att kasta sig i kläderna och i väg. jag tror aldrig att lasse har kört så fort. snacka om att jag är klantig.

Väl framme fick jag gå och vara tok nervös i flera timmar innan jag fick gå in i ringen. Men det gick jätte bra. Liva skötte sig exemplariskt och riktigt visade upp sig. Vi fick ett första pris ocj längst ner på bedömningen stog det " välvisad och trevlig hund" Gud så glad jag blev jag hade aldrig väntat mig mer än ett andra pris.

Så i kväll tänkte jag ta mig en liten rid tur på min lilla häst. Hon började visa sig lite snorig redan i går men det var ytters lite men i dag var det mer snor men ingen feber så jag drog på oss alla grejer och red ut på rid plan men då började hom hosta och snoret bara sprutade. Så jag av bröt allt och skyndade mig in igen i stallet och pysslade om henne istället. Stackars lilla häst.

Vilken dag

eller vad tror du?
Postat av: Jenny

GRATTIS!!! Va kul att det gick bra med utställningen.

Men jag tror vi måste skaffa dig en almanacka modell LARGE att skriva in alla aktiviteter i på rätt datum med rätt tid :-)

2008-08-16 @ 19:56:46
URL: http://frusahlen.blogg.se/
Postat av: Camilla

Nämen..hur kunde det bli så tokigt??

Du som brukar ha stenkoll på allt och aldrig strula till det.... ;) ;) ;)

Grattis till en lyckad utställning iaf!

2008-08-16 @ 21:43:59
Postat av: paus

Grattis till Er! Vad roligt att det gick så bra.

Hälsa alla och ha det gott!

Kraaam

2008-08-18 @ 21:50:07
URL: http://paus.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0