En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Trött

Idag har varit ännu en trött dag. Börjar bli jäkligt less på att vara trött. Jag kan typ sova 12 timmar på natten och ändå sova 2 timmar på dagen. Ni ska inte tro att jag har problem med att somna på kvällen. Jag börjar tycka att det är löjligt nu. Exempel i dag jag hade visseligen bara sovit 8 timmar på natten men när jag lämnat barnen och var på väg till röjningen blev jag så trött att jag höll på att somna vid ratten. Jag stannade bilen och la mig för att sova en kvart. JAG VAKNADE TVÅ TIMMAR SENARE.  Jag satt och sov vid ratten så det var inte ens en skön ställning.

Daniel kom hem i kväll. Han bor borta på veckorna för röjningen är så långt bort det funkar helt enkelt inte att köra hem varje dag. Jag kan väl inte säga att jag tycker att det är super kul men det funkar. Visst är det slitigt att ha allt ansvar hemma men det är ju bara en kort period och han är jätte duktig att ta över allt när han kommer hem så att jag får vila.

Hade sån jätte lust att rida i kväll men jag känner att jag är för trött i kroppen så det får bli i morgon istället.

eller vad tror du?
Postat av: Camilla

Hihi........sist jag kände mig så där trött var när jag var gravid...... ;) ;) ;)

2008-08-15 @ 19:44:10
Postat av: Marita

Kan det vara så...........

2008-08-17 @ 23:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0