En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Gamla bilder


hmm en gammal favo. Vi hade nystädat hela huset och lagt oss för att vila några minuter. Då passade barnen på att ta fram mjölet och leka mjöl krig på hela nedervåningen. Jag började nästan gråta när jag hittade dom. Nu kan jag skratta åt eländet. Det var våren 07



Här var jag och karro på väg från allhelgona firande i gällivare. Karro körde och skulle bara smörja sig med lite läppglans men det visade sig när vi tände lampan att det var det väldigt röda läppstiftet hon hittat i stället. Hösten 07



Här har Cora just kommit hem till oss. Hon var 12 veckor när vi hämtade henne. Nov 2007




Här hade karro tagit med sig tjejerna till stan. så bjöd hon lilly på sin första mjukglass. Hon tänkte inte på att lilly inte var riktigt duktig på att äta utan att söla våren 07



förra årets pepparkakshus


eller vad tror du?
Postat av: lovisa

Hahahahhahahaha det där med mjölet hade jag glömt bort men oj så roliga dom såg ut !!!! Jag minns hur arg du blev !!

Ååå Karro då vilken mardröm det där är ju inget man direkt torkar bort hihihihihi

2008-12-28 @ 09:43:15
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Camilla

Älskar mjölbilden!!!

Lilly ser ut som ett litet monster som när som helst kommer kasta sig över Alva och äta upp henne.

2008-12-28 @ 12:56:50
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: Märta

Gud vad underbar bild den första!

Det ser inte ut att vara på riktigt, helt otroligt vad mjöliga dom är! hahaha!!!

2008-12-28 @ 21:57:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0