En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Gamla bilder

Jag blev så jätte glad i går när jag lyckades få ut bilderna ur vår gamla dator. Så nu tänkte jag lägga in lite äldre bilder här på bloggen. Dom är sen en lyckligare tig när min syster fanns och livet var ganska normalt. När jag satt och tittade på dom insåg jag att där och då fanns inte en tanke på att hon skulle försvinna inom ett år. Usch vad tusan kommer att hända här näst vilken tur att man inte vet.

I varje fall här kommer lite nya gamla bilder.

Vi börjar med lite sändarbyten på renarna under vårflytten 07


'
Karro och lena-marie



Karro och paul-anders



Torkel och karro



En gps sändare på en av vajorna.

Sen har vi flyttat färdigt och har tagit oss upp till fjälls för att bevaka renarnas kalvning uppe i vårfjällen.



Karro,Daniel och kattis



Fiske försök



Liten lilly var också med. Härär hon bara 15 mån och har just lärt sig gå i overall och vinter skor i vinterföre



Fika paus Conny, Lena-marie, Karro och Anna-Maria



Pappa och Neila



på vägen hem körde jag lite på tok. Kolla in den bekymrade Tjirr i bakrunden

eller vad tror du?
Postat av: Camilla

Fina bilder.......jag gillar speciellt den där skoterbilden på slutet. ;) ;)

2008-12-28 @ 10:40:12
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: Elisabeth

Tänk så många tankar som flyger och far. Så viktigt att leva i nuet. Och man tänker hur lätt det är att något händer. Man tror att livet aldrig blir sig likt igen. Och det blir ju aldig det, livet, det blir aldrig som förut.

Tänker på er!

2009-01-01 @ 20:51:51
URL: http://lisaamting.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0