En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Julbord

Var på julbord i går med höglandsågen. Som alltid väldigt god mat och dricka. Hade en jätte rolig kväll.

På morgonen drog jag iväg till stallet. Jag fick en försenad födelsdags present av daniel ett jätte fint shabrak till nita. Hon blev hur fin som helst. Jag och märta började möblera om i selkammarn och satte upp lite hyllor sen red vi en sväng. Nu ska jag bara njuta av att det snart är jul och att mamma är nere hos oss.

Blir så jätte avslappnad när hon är nere. Vet att barnen också gillar när hon är nere. Dom bakar och fixar hemma vila, läser en saga elller pysslar jätte mysigt

eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0