En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Lite bilder

Har lite svårt att komma i på min dator den krånglar "na jävulst"

Men vi har i allafall kommit ner till studsviken och hunnit vara här en vecka. Jag tänkte lägga upp lite nya bilder men min dator har ingen lust med det. Så här kommer lite äldre bilder



Olivia i ransarviken




en väldigt trött Olivia på väg hem från kalvmärkningen




Sen var vi och fiskade i sel sjön. Lilly och nils-emanuel samspråkar om vad vet vi inte



Lilly lyckades söva ner nils-emanuel



sen försvann det fina vädret




det är inte roligt att vara liten när det regnar



Inte hund heller



Jag kan lugnt säga att inte jag heller tyckte att det var så muntert



Sen måste vi bara föreviga den berömda soppåsen som åkt ända från tromsö via kiruna och Gardvik för att till sist hamna i Kittelfjäll. snacka om berest.

eller vad tror du?
Postat av: Lovisa

Ååååååååå hon e så söt Lilly!

Ja du man kan ju tro att soppåsen var en same.. haha!

2008-07-27 @ 22:09:31
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0