En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Begravningen

Känner egentligen att jag inte orkar skriva om begravningen så mycket annat än att jag tyckte att den var väldigt fin. Är så jätte glad att det kom mycket folk och många hälsningar.

Min funderingar kring begravningen är väl att det är ännu en milstolpe som är passerad en väldigt stor och synlig för alla människor. Jag måste passera så många fler som inte syns men som kommer att göra väldigt mycket ondare.

Försöker just nu att få vardagen att fungera. Känner att jag blir väldigt lätt trött. Men det är som en annan trötthet än en sömnig mer som en helande trötthet. Jag känner mig starkare efter varje sömn paus. Men blir fort trött igen. lite jobbigt när man helst vill sova medans mina underbara barn vill läsa eller göra något annat.

Känns konstigt att livet fortsätter för mig medans karros är kvar på fredagen den 23 och där ifrån kommer det inte att följa mitt liv utan stå stilla där.

Älskade syster jag hoppas att du finns runt oss och ser vad som händer i våra liv.
Älskade syster jag hoppas att du ser mina barns uppväxt från en trygg plats.
Älskade syster jag hoppas att du vet att jag älskar dig
Älskade syster du saknas mig så oerhört
Älskade syster kom till mig i mina drömmar så att jag får krama och hålla din hand.
Älskade syster

eller vad tror du?
Postat av: Lovisa

Ja det e verkligen inte lätt här i livet...

Finner inga ord liksom ibland!

Men milstolparna dom e många ännu....

kram

Skriver min blogg adress som du ville ha

www.mellanhimmelohelvete.blogg.se

2008-06-10 @ 10:21:26
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Frida

Hej Margret! Vill bara säga att begravningen var så oerhört vacker. Det är så svårt att förstå vad som hänt och det är svårt att hitta ord. Jag tänker på dig och din familj. Hittade din blogg alldeles nyss och jag tycker att det är starkt och fint av dig att vara så öppen, förstår att det är skönt att skriva av sig. Ta hand om er. Kramar Frida Anundsson

2008-07-07 @ 12:02:40
URL: http://fredan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0