En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

En snabb resume

Ja nu var det ett tag sen jag skrev. Men det är väl så att när jag har roligt och mår bra så skriver jag lite. så nu får ni lite sammandrag.

Söndag var det årsmöte det gick bra där men jag blir ju som vanligt väldigt trött av att måsta koncentrera mig så på måndag var jag helt slut. Så pass ding att jag glömt bort att barnen inte alls skulle vara på dagis. Men som världens virrigaste mamma skjutasde jag dit dom i allafall. Tur att vi har så gulliga fröknar som insåg att den här mamman ska nog bara gå i säng. Så dom fick vara kvar.

Men sen på eftermidaggen när jag sovit ut och hämtat posten blev mitt liv väldigt mycket bättre. jag hade fått startstödet till företaget . Jag hade ju bara kämpat i 2 år så det var verkligen på tiden. Så sen på kvällen blev det fest med bubbel och bira.

Tisdag ville jag helst dö. Men det gick  ganska bra ändå. Tur att jag somnade vid typ 2.

Idag har jag slavat runt på stan och gjort en massa måste inköp. Inte roligt

Förresten är lammen tillbaks. Men som vanligt är ju inget helt solklart nu är ett av lammen helt plötsligt halt.




eller vad tror du?
Postat av: Sara

Grattis till startstödet och ha en skön midsommar!!



Här rullar livet på, rörigare och rörigare för varje dag som Axel blir större..:) men nu är det iaf dax för en veckas semester hos farmor och farfar. Äntligen lite lugn och ro.



Kramen till er alla!!



Förresten- vi ska vara i G-vik från 2 aug o en vecka. Det vore jätteskoj om ni dök upp där någon dag eller två...:D

2008-06-19 @ 18:43:19
Postat av: Lovisa

Åååååååååååååååååååååå vad du skriver lite..........................

Tänk på stackars mig som ligger hemma å väntar på nya inlägg!

2008-06-22 @ 11:40:08
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0