En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Första kalvmärkningen ...

Första kalvmärkningen i går. Snacka om att man känner sig ringrostig. Hade väl bara ren tur att jag inte skar av hela örat på den stackars kalven att man kan gå på ren rutin.

Var på en behandling hos Maria leek  samma dag som jag åkte upp. Det kändes väldigt skönt jag blev väldigt lugn efter åt. Jag fick några droppar som skulle vara bra och faktiskt känns det redan mycket bättre.

Vi har ju vänt dygnet nu så vi åt middag i kväll klockan 21. Barnen springer då än runt här fast klockan är 23. Men det ordnar nog sig i slutet av sommaren tror jag.
Kom på att jag glömt

eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0