En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

krock, dött lamm och bråkiga barn

Lyckades backa på en volvo i går i parkeringshuset i övik. jag fattade inte alls vad som hände men det tog i varje fall stop. Tur som attan blev det inget på någon av bilarna.

vissa dafar känns det so att jag bara skulle vilja sälja dom på Tradera. Vart kommer alla dessa påhitt och svordommar ifrån? Var ska man vända sig när man inser att varken hot eller mutor hjälper. HJÄLP jag håller på att fostra små monster som camilla sa om sina ungar. Det stämmer väldigt bra in på min buller ungar.


Kom hem efter dagis i dag då låg ett av lammen på utsidan hagen och var ihjäl bitet av mest troligt en lo. Ska jag nu inte få ha dom här djuren i fred heller från ohyra. Renarna blir uppätna i skogen det kan jag ju inte göra så himla mycket åt. Men när dom blir uppätna på min gårdsplan känner jag att nån måtta får det fan vara.

Annars har dagarna varit ganska bra

eller vad tror du?
Postat av: Lovisa

Men fy oxå stackars lamm!

Å stackars bil !

Å stackars mamma !

hi hi hi hi

2008-06-11 @ 23:53:05
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Lovisa

When you are feeling alone like no one cares, read this cuz its absolutely true: Every night, someone thinks about you before they go to sleep. At least fifteen people in this world love you. The only reason someone would ever hate you is because they want to be just like you. There are at least two people in this world that would die for you. You mean the world to someone. Someone that you don't even know exists loves you. When you make the biggest mistake ever, something good comes from it. When you think the world has turned its back on you, take a look. Always remember the compliments you've received. Forget the rude remarks.

2008-06-12 @ 21:53:16
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0