En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Resa till kittelfjäll

Usch att packa och resa med mitt sällskap. Jag är ju inte känd för att vara snabb och jag kan då inte säga att jag blivit snabbare sen jag fick familj. Bara att packa tar ju evigheter. Sen när man tar sig i väg börjar dom små vild djuren att fråga efter typ två km "är vi framme snart" Och det fortsätter typ hela vägen tills man själv frågar sig ja hur långt kan det egentligen vara?

alla ärenden tar typ 4 gånger längre eftersom man får jaga monstren i varje affär och samtidigt försöka rafsa åt sig det man skulle ha. Vilket typ resulterar i bråkiga och frusterade barn en galen mamma och hälften av sakerna på listan ej inhandlade.

När man sen kämpat sig till bilen och det visar sig att hunden bajsat ner hela bagaget med alla saker.

Ja då funderar man verkligen om det inte vore bättre att gå i ide tills nästa år 

eller vad tror du?
Postat av: Lovisa

Ja du fy tusan vilken resa du fick!!!!!!!!!!!!!

2008-06-25 @ 20:33:09
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0