En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Min älskade syster

Min älskade syster Ida Lilly Karolina Fjellström lämnade mig den 24 Maj 2008.
Jag älskar dig så. Jag miste för alltid en bit av mig själv. Den kommer ingen att kunna ersätta. Du saknas mig och min familj. Jag rivs sönder av sorg, mina tårar försöker lindra min innersta smärta men dom når inte fram. Hur jag ska kunna bli hel förstår jag inte. Mina barn lindrar men får det inte att sluta göra ont.

Jag försöker göra saker men finner mig själv hela tiden stående stirrande. Jag vet att en dag kommer jag att kunna fungera men när?

Allt snurrar runt som vanligt men jag står still och bara ser på som i en dimma.

Jag vill helst sova för då gör det inte ont. Sömnen är en sån befrielse för där kan jag få några stunder med dig min syster. Där kan jag känna din närhet och uppleva att du finns nära mig.


Åh karro vad jag saknar dig. Min älskade syster.



eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0