En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Denna eviga väntan

Vi väntar på bättre väder för att kunna få in dom renar som är kvar på Marsfjäll. Jag har typ väntat i två veckor nu. jag tar mig liksom inte riktigt för att göra något. Så dagarna går mest åt att vänta på nyheter från fjälls. Jag har har varit på skiljning i grann gruppen och sen har jag hunnit rida på vickans häst två gånger.

Barnen har fått brev i dag från dagiset i hemling. Dom blev jätte glada och började längta ner till kompisarna där. Så i kväll har vi gjort berv som vi ska skicka ner till dom. Lilly har i och försig tjatat om smilla i felra veckor men nu började alva tjata om felicia också så snart ger vi bara upp och åker ner en sväng om det inte händer något. 

eller vad tror du?
Postat av: Camilla

Ja ni är välkomna hem!!

Mina barn har skickat ett brev till dina barn så det väntar nog på dom där hemma.

2008-11-12 @ 19:57:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0