En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Arlanda

Har tagit mig till arlanda. Ska vänta här i fyra timmar. Så nu har jag parkerat mig vid en hyr dator med en chailatte och tänker fördiva tiden med att bara surfa runt. Har redan hunnit shoppa lite. en ny salming bh som var på rea och några bra böcker.

Jag gillar att vara på flygplatser och titta på alla människor. Brukar fundera på vart dom kommer ifrån och vart dom är på väg.I bland hittar jag på små egna historier om vart dom ska. Men även det blir tråkigt efter ett tag.

Har bestämt mig för att njuta riktigt mycket av den här resan. Inte stressa runt utan bara vara och se det jag verkligen vill se. dricka gott vin och äta goda ostar är också en del av målet. Bara tänka posetivt, läsa mina bra böcker.

Tänkte inte riktigt när jag packade hand bagaget utan la ner stickningen. Tror inte att att jag kommer att få behålla det genom säkerhets kontrollen. hm undrar hur jag ska lösa det.

Önskar bara att Daniel hade kunnat följa med. Men han sa att vi skulle försöka ta oss på en egen semester tripp senare. skulle vara helt underbart att bara få ta in på hotell och mysa en helg tillsammans. det önskar jag mig nog i jul klapp.

Ja julen det är ju en historia för sig. Jag brukar börja oroa mig för den redan i juli. Ungefär nu har jag panik. Vi har kollat resor utomlands med det blev så jäkla dyrt. Men nu känner jag att Spöland är ett skönt alternativ. alva ville dit som förra julen sa hon. så det blir nog så. Tänkte ta och åka upp till mamma i december med tjejerna och vara där en vecka och fira en lite tidig jul med henne. Och framför allt äta mammas lussebullar. mmm Jag säger som alva " jag känner redan smaken och lukten av julen" Hoppas på en mysig advent med barnen. Mycket pyssel och bakning. Har haft väldig ångest över det här med julen utan Karro men känner nu att det kommer att gå bra. kommer att kännas tomt utan henne men vi kommer att klara av det.

eller vad tror du?
Postat av: Lovisa

Ååååååååå så härligt med semester !!!

Den e du värd!!!!!!!!!!

2008-10-22 @ 12:12:03
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Camilla

GAAAHH.......inte stickningen!!!

Dom kommer tro att du är en terrorist och bura in dig!!!

2008-10-22 @ 14:51:14
Postat av: Märta

haha, vilken grej, terrorhot på arlanda, galen same misstänks ha planera kapa planet och byta destination till.. Dubai kanske.. Där har dom fina araber :D

2008-10-22 @ 15:16:24
Postat av: Daniel

Allt är som det ska vara i kittelfjäll barnen är mätta och slåss som galningar senast om en permanent marker det ser ut därefter. Hoppas du har det bra hörs vi i morgon

2008-10-22 @ 19:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0