En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Liten nykomling

Idag var vi till tärnaby och satte ljus på karros grav. Vi var förbi mormor också. Hon hade inte sin bästa dag utan var mest arg och ville hem. Även fast jag vet att det är den dementa som talar så är det ändå väldigt jobbigt och man blir jätte ledsen.

Det är första gången som jag var till karros grav sen begravningen. Visst blev det jobbigt men inte jobbigare än jag trodde det skulle vara. Jag kände bara att hon inte var där.

Sen fick vi fara på lite roligare saker. Vi åkte till Inger-ann och jon-mikael och tittade på deras lilla dotter som är 11 dagar gammal. En mycket snäll och söt liten tjej som lilly kallade jossan. Lilly var helt galen i henne och ville gosa hela tiden tills vi blev ensam och hon upptäckte att bebisen skulle vara med mamma hela tiden. Det slutade med att jag låg på soffan med bebis på bröstet och lilly gosande på magen. Alva var väldigt duktig på att hålla och sjunga för henne. Men hon ville hellre spela dator.

Här kommer lite bilder på lill tjorven Omma Labba




eller vad tror du?
Postat av: Lovisa

Oj oj Alva har lång lugg !!!!!!!!!! Passa dig alva så inte mamma kommer med köks saxen igen ! Vi vet ju hur det blir !

2008-11-03 @ 10:00:00
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0