En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Snart åker jag

Japp i morgon är det rätt dag. Jag har packat allt. Kollat flera gånger att passet , visakortet och telefonladdaren är med. Ja och naturligtvis telefonen.

Känner av lite resfeber. Kan nog inte sova i natt av rädsla av att inte vakna till klockan. Blir alltid rädd när jag ska åka att det ska hända barnen, daniel eller mig något hemskt . Tänker på alla möjliga senarion som kan hända. Sen intalar jag mig att allt är lugnt för att några minuter senare vara inne i mitt katastrof tänkande. Men som tur är släpper det så fort jag kommit iväg.

Daniels öra är lite bättre han är inte lika känslig för höga ljud längre men han har kvar tjutet. Han säger att det blir värst när det är helt tyst runt honom. Då tror han till slut att han ska bli galen av pipet. Hoppas att det blir bättre. Jag läste lite på nätet om tinitus. hoppas att för guds skull att han slipper det.

Var faktiskt ganska nöjd med att inte behöva fara i dag. Jag hann jaga älg i stället. Det var verkligen en super fin dag med ett gång stånd som försvann. Det kom mot mig så jag hade lagt mig i ordning med stöd och låg med ganska hög puls när det bara tog slut. Hm typiskt. Jag som är ganska vidskeplig kom på att jag tänkt att gud vad lätt att bärga älgen härifrån om jag skjuter den här. Hm mycket dumt naturligvis kom allt av sig pga det.

nu ska jag försöka sova en stund. Förhoppningsvis lyckas jag få några fina bilder som jag kan lägga in när jag kommer hem. ciao ciao

eller vad tror du?
Postat av: Lovisa

Ha så kul !!!

2008-10-21 @ 23:57:38
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0