En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Vår bröllops dag är i morgon. Detta har jag planerat till Daniel














På vår 4:e bröllopsdag den 2/10 -2008
Har jag bokat bord på Garaget till oss klockan 17,0
Vi har barnvakt hela eftermiddagen och kvällen.

Jag är så glad att jag får dela livet vid din sida. Du är min styrka, trygghet och du ger mig mod. Jag älskar dig så mycket att jag har svårt att sätta ord på det.

 

Tack för att du är du och att jag får vara din

Kramar din Margret

 

 

 

 


eller vad tror du?
Postat av: Lovisa

Grattis !!

SÅ gulligt kort på er!!

Garaget vars e det ???

Ha så trevlig kväll!

2008-10-01 @ 19:57:46
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Annika

Hoppas att ni får en underbar dag...

2008-10-01 @ 20:49:57
Postat av: Lovisa

Men NU VILL VI VETA HUR DEN KVÄLLEN VAR!!!

kram

2008-10-06 @ 09:09:42
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0