En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Mer Bilder



Här är min stora tjej på väg till stockolm förra torsdagen. hon fick åka på semester med moster Kajsa. Hon har haft det jätte bra med besök på Junibacken, grönalund och skansen. En massa shopping har hon hunnit med. Men nu är hon henna igen vilket jag tycker är väldigt skönt. Snacka om att jag har saknat henne





På lördag var lilla Emilia på besök. Hon är 6 månader och skulle sova över hos oss utan sina föräldrar för första gången. det gick väldigt bra hon var bara lite ledsen på kvällen men sov sen hela natten.



I går följde jag och lilly med farboro Håkan i lastbilen. Lilly älskar att åka lastbil och höjd punkten var när hon fick åka med upp i och lasta av ramarna.



eller vad tror du?
Postat av: Lovisa

Stora Alva å coola Lilly

2008-09-24 @ 22:01:00
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0