En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Travet

Jag följde med Märta och Ulrik på travet i går i övik. Det var jätte spännande med alla hästar och att få se det på riktigt. Lasse gick otroligt bra. Han blev trea trots hårt motstånd. Jag tyckte att montè verkar jätte roligt. Men då måste jag nog gå ner mer i vikt och träna som tusan och framför allt ha råd att köpa en häst som skulle vara nån ide att tävla med. Hm något att drömma om i varje fall.




Omskoning av tappade skor innan loppet






åh denna väntan.



Men nu är det inte länge kvar


eller vad tror du?
Postat av: Märta

men vad bra bilder du kan ta med din telefon!! Mina blir skit inomhus! trots att det är en "riktig" kamera.

Håller tummen för att han kommer med till Skellefteå eller bergsåker o att stalltomten har tid att åka med... : )

2008-09-05 @ 08:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0