En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Lägsta - Svedjan



 Tira on the run


 Kämpen Anna- Maria åkte från stockholmsgatorna till Svedjan



Kom på att jag måste sola pannan.


äntligen framme i Svedjan

eller vad tror du?
Postat av: Eva

Svedjan i Överrissjö? Mina gamla hemtrakter när jag var liten. Har Marita kvar mitt gamla hus?

Tala om att man blir "skogssugen" när man ser dina fina kort.

2009-04-27 @ 16:49:23
Postat av: Inger-Helene Persson

hej margret!!

jag följer din blogg med spänning!det är så kul å titta på dina bilder, när man inte tar sig iväg för att se hur andra har det i renskogen är det ju optimalt med en blogg!!! hoppas ni har det bra allihop! många kramar från oss släktingar i södern!!..=)kolla gärna min blogg, inte ofta ja skriver men det händer ju att man får ett ryck...

2009-04-28 @ 13:17:38
URL: http://nihps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0