En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Lilly

inte kul med en pyroman i huset. Tyvärr har vi en i vårt hus. Jag, lilly och Daniel låg uppe och sov. Men Lilly vaknade utan att vi märkte det och smög ner.Tydligen hade hon klättrat upp på spisen, tagit tändstickorna, klättrat ner och satt sig i soffan. Som tur var hade tändstickan som hon fått att brinna ramlat ner på golvet men hon brände sig på fingrarna. så hon kom upp och väckte oss och berättade att "det bjinner neje" Du ska tro att vi var snabba upp. Jäkla unge hon kunde ju fått huset att brinna ner



Hon hittar dagligen på små och stora hyss. Alva har hittils inte förstört så mycket saker som Lilly gjort. hennes spar gris är tom eftersom hon hela tiden får köpa nya saker som hon förstört för Alva.

Jag blir lätt galen på henne, men hon är ju så jäkla charmig. Hon har bestämt att Johanna och Jannes bebis ska heta    "förgrömmade unge"


I dag när vi stod och väntade på att Alva skulle komma med skolbussen körd det förbi två lastbilar som tuttade på henne. Hon var väldigt stor ögd och tyst väldigt länge tills det kom " näj jag blij stor ska jag ha en egen jöd lastbil den ska jag köja till fajfaj och hämta timmej med" Ja vad ska man säga bättre lastbils åkare än pyroman i allafall

eller vad tror du?
Postat av: Lovisa

Lilly hon kan hon !!

2009-04-28 @ 22:10:23
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Eva Kristoffersson

Hahaha gulliga lilla Lilly, hon är lite av en idol för mig tror jag ;)

2009-04-29 @ 09:37:32
URL: http://bilddagboken.se/p/frontpage.html#
Postat av: Anonym

Jag skrattar och skrattar.. förgrömmade onge... mini tremenningen blir tuktad redan från början..

2009-04-29 @ 17:58:07
Postat av: Anonym

Jag skrattar och skrattar.. förgrömmade onge... mini tremenningen blir tuktad redan från början..

2009-04-29 @ 17:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0