En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Rygg helvetet

Ja vad ska man säga annars. Var till sjukgymnasten i dag men han kunde inte göraså väldigt mycket. Han var rädd att han skulle förstöra mera än fixa. Han brövade att dra i mina ben för att seom han kunde lindra lite men redan efter ca 2 kg gjorde det ont. Han sa att man brukar kunna komma upp i 30-40kg för att det skulle göra verkan med det blev inte riktigt tal om det.

 Det som känns värst just nu är att jag tappar så himla mycket styrka i benen hela tiden. Man blir rädd när det känns som att man ska ramla i trappen eftersom benen inte klarar av att hålla emot tyngden.

Som tur är så funkar det att rida och dessutom så får jag mindre ont efteråt.

Det lär väl ge sig nån gång men nu börkar jag vara ganska less på att det hela tiden är nått som ska hända eller jävlas. Varför kan jag inte bara få ha ett lagomt tråkigt och lugnt år. Ska jag behöva vänta tills jag blir pensionär??? Men med min vanliga tur så lever jag väl inte så länge..

eller vad tror du?
Postat av: Anonym

Pröva chiropatiker dom är kanom , vet inte vad du har för ryggont men det kan vara värt att pröva

2009-08-08 @ 22:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0