En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Skor jag vill ha

Just nu är det väldigt mycket träskor jag är inne på högst upp står ett par Inga from Sweden. Hittade inga bilder på dom som jag kunde använda så ni får klicka in er på deras sida.





Träskon Calou hittade jag på Syster lycklig



Sen hittade jag skorna som funkar hela hösten på Swedish Hasbeens. Inte dumt alls






aw09_bott





Andra inköp som jag skulle vilja göra är helt klart ett par snygga stövlar. Alltså gummi stövlar. Jag och Lina bestämde oss i sommras att fest loss i gummi stövlar. Det var dom helt perfekta party dojjorna. Tyvärr hade jag bara mors gröna klassiker medans Lina hade ett par snygga turkosa. Vi var så snygga att Jossan var tvungen att försöka få av oss dom eller visst var det så Jossan ???

Viking: Ship Shape

Jag gillar dom här från Viking: Ship Shape

Viking: Retro Flora

Eller dom här också från viking


Hittade stövlarna  på brandos

Men jag måste utfärda en liten varning för dom här:

Muckboot: Tack

Muckboots heter dom. Själva stöveln är det väl inget större fel på om man inte har välsvarvade vader som jag och inte tänker sig för utan trycker ner fötterna i vad som ser ut att vara ett par väldigt sköna stövlar. Jag kan lungt säga att både jag och Märta fick jobba järnet innan vi fick av mig dom. Otur för mig så hände den lilla fadäsenpå en affär inför många förvånade och roade blickar. Jag menar tänk er själva en rund liten ettrig Margret sitta svärande på golvet medans en mycket lungare lång Märta kämpar med att få av helvetes skorna. Så rot vi int mer i de

eller vad tror du?
Postat av: Jossan

Åhh ett par rosa skulle jag vilja ha, så fräcka träskor!!

2009-08-20 @ 09:46:22
URL: http://familjenwestberg.bloggagratis.se/
Postat av: jossi

neeheeee så var det inte!

Jag tyckte synd om lina och skulle hjälpa, sen skulle jag ge dig ett par skor också. men du var mer svårövertalad och väldigt envis.

2009-08-20 @ 16:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0