En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Min stora flicka

Tänk att min lilla Alva börjar skolan på måndag. Tycker att det var nyss jag bar hem henne från bb .



Två ny bakade föräldrar




En stolt aajja



Första natten hemma i Locksta






Tokigt stolta mostrar


Fjäll tur med Karro




6 månaders fotografering hos fota folk



Alvas dop



Morgon mys med mamma



Åka gräsklippare med Karro var bland det bästa Alva visste den sommaren hon var 1 år






Ilsken 2 åring




Grym 3 åring



Och sen stolt stora syster

Fattar inte att tiden går så jäkla fort vill bara dra tillbaka den några år när Alva avr liten och Karro fanns. Men det går ju inte så man får titta på Bilder och minnas.Nu när jag förstår mig på scanern kanske det kommer fler gamla bilder

eller vad tror du?
Postat av: Karolina.G

Det var roligt att se dessa bilder. Det får mig att minnas att du höggravid tappert var barnvakt åt Niklas och Maja när jag förskräkt åkte iväg till BB för att föda Julia. Jag vill minnas att du då sa nån kommentar att du var lite avundsjuk och ville få det bortgjort du också. Sedan några dagar efter så bar det av till BB för dig också. Jag håller med åren går fort. Julia började igår på skolan och det känns som att hon har blivit extra stor, jag har inte hunnit med. Det är tur vi har en kvar i dagisvärlden :).

2009-08-21 @ 07:49:32
Postat av: Görel

Tyckte inte att det var länge sen du satt med en nyfödd Kristina i knäet... :)

2009-08-21 @ 08:15:53
Postat av: Annika

Åh jag fick tårar i ögonen, lilla skrutt Alva... Älskade kortet med Karro och Alva på gräsklipparen, det sa allt om dom två :)

2009-08-21 @ 13:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0