En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Jokkmokk here we come

Nu bär det av mot jokkmokks marknad Årets stora höjd punkt i same sammanhang. I år får barnen följa med. alva var med när hon var liten men lilly har aldrig varit där på marknad.

Jag ska dit på möten också. Men mest nöjen


Inskolningen i hemtjänsten har gått jätte bra. Jag kommer att trivas där som vikarie.


Förskole problemet verkar äntligen tas på allvar. Det känns som att dom håller på att jobba fram en bra plan och att det ska bli tryggt för alva. Hoppas verkligen att det funkar och blir bra. För viljan finns verkligen att göra något bra. Både bland personal och föräldrar.

Så nu får ni bara vänta på roliga bilder från marknaden.
 

eller vad tror du?
Postat av: Eva

Sitter på jobbet och är avis...jag vill också fara på marknad!!!!

Postat av: Therese

Hoppas att ni får det trevligt i Jokkmokk. Vad härligt att höra att problemet verka tas på allvar, håller tummarna för att det löser sig!

2009-02-05 @ 10:41:35
URL: http://persson850710.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ha det så kul i Jokkmock. Förresten , kan ni inte ta med mig som handbagage ;) Jag har ju heller aldrig varit där.... Kram Jenny

2009-02-05 @ 14:01:04
URL: http://frusahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0