En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Lilly 3år


Vi började morgonen med att fira vår 3 åring. Egentligen hade vi sagt att det inte skulle bli några paket eftersom vi ska ha stort kalas på leos lekland den 7 mars. Men nog måste man få något litet paket




Sen fortsatte firandet i kväll hos smilla med semlor





I dag var jag nere i övik med hunden och då passade jag på att pussa lite på världens goaste Emilia. Jag fick även vara barnvakt en stund på stan. Så vi passade på att gå på bok rea. Jag gillade det vad emilia tyckte är väl lite mer osäkert

eller vad tror du?
Postat av: Camilla

Grattis lilla skrotunge!!!

Puss och kram från Camilla.

2009-02-25 @ 10:27:56
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: Eva

Tiffany hälsar supermycket grattis i efterskott till Lilly..

Postat av: Märta

Ha, jag märkte inte ens att du fotade!

vad goda semlorna såg ut! : )



Herregud vad stora ungarna blivit förresten.. Shit alltså!

2009-02-25 @ 21:53:27
Postat av: Jenny

Stoooort GRATTIS från familjen Sahlén. Vi ser så fram emot kalaset!!!!

2009-02-26 @ 10:38:44
URL: http://frusahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0