En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Airworld






Lilly och smilla på väg upp




Sen bar det nerför



Alva



för dom minsta barnen



Lillys nya kompis



vart ska jag nu då? det fanns så mycket att det blev svårt att välja







Märta

Daniel på väg in i vad lilly kallade mys hoppet



Lilly i "myshoppet"



Ulrik och daniel hittade sumo dräkterna tyvärr skrattade jag så mycket så att bilderna blev hel kassa.





Vi vuxna insåg snabbt att vår kondis inte riktigt räckte till.

eller vad tror du?
Postat av: Lina





Men vad är det här för en underbar plats?!

2009-01-06 @ 20:44:04
URL: http://gundergom.blogspot.com
Postat av: Märta

haha, vad sjukt fula dom var som sumosar! Jag höll på att kvävas av skratt!! Dessutom såg ulrik livsfarlig ut och som att det var japanska mästerskapen han skulle delta i!

2009-01-07 @ 00:05:52
URL: http://mlform.blogg.se/
Postat av: Sara

Det ser ju sjukt kul ut. Var är detta ställe? Jag MÅSTE pröva sumodräkterna!!

2009-01-07 @ 21:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0