En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Alva och Lilly



I eftermiddag skulle vi ner till stan en sväng. Och då ser man skillnaden på tjejerna. Alva vill klä sig fint och poserar gärna för kameran. Det andra trollet letade åt sina favvo byxor men vägrade ta av sig understället och tjocktröjan. Och få henne att posera på kort är i princip omöjligt.


eller vad tror du?
Postat av: Emzon

Men oj så fin hon gjort sig gumman. Sötnosar

2009-01-27 @ 07:37:22
Postat av: Sara

Guuud vad gooooa dom är! Men vem brås dom på , mamma, pappa, mostrarna faster? Mammas kusiner? Jag har inte klurat ut det.. KRAM

2009-01-27 @ 16:39:03
Postat av: Lovisa

Jag tror jag dör av skratt !!!!

Dom e ju sååå olika man kan bli som du å jag

hahahaha

2009-01-28 @ 13:25:48
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0