En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

gamla bilder


Här kommer en bild serie från sommaren 07 när jag och lovisa fick den smarta iden att vi skulle åka lastbil mitt i natten.



Här står vi och väntar på vårt åk



Vi fick tag i macke som var på väg ner till husum med ett lass. Så vi hakade på och hade väldigt roligt.






Okej vi kanske hade roligare än macke






Ska man åka last bil måste man ha riktiga brillor. Hehehe

eller vad tror du?
Postat av: lovisa

Hahahhahah ja tusan så kul vi hade !!!!!!

Å så tjock jag var som sagt !!! hahahahahaha

2009-01-05 @ 20:43:45
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Camilla

Ja, jag har ju träffat er två så jag måste nog också säga att förmodligen så hade ni roligare än stackarn som körde.... ;) ;) ;)

2009-01-05 @ 21:33:37
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: b

2009-01-05 @ 21:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0