En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Ja så var vi på vårdcentralen igen

Jag åkte på en riktig flunsa på nyårs afton. Idag kändes det som om att örat skulle ramla av. Lilly har även hon åkt på feber. Så jag bokade tid i dag hos läkaren. Lilly har i allafall inget annat än vanlig förkylning. Jag har en sänka på117 och öroninflamation dessutom har ett häst hår fastnat tvärs över hörselgången. Hon försökte få bort det men det gjorde så jäkla ont så jag får använda några droppar som ska göra att det blir mindre irriterat sen ska jag dit på onsdag och försöka få bort det. Så nu ligger jag helt däckad med en medicin påse värd 1200. Kul start på året



eller vad tror du?
Postat av: Camilla

Nämen grattis!!!

Jag tror att du borde få ett klippkort på VC.

Typ tionde gången gratis eller nåt sånt. ;) ;)

2009-01-02 @ 18:20:41
URL: http://toffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0