En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Skogshuggare



Japp ni ser rätt. I dag följde jag med Daniel till skogen och högg timmer. Jag har faktiskt huggit förut. Jag tog något sorts körkort på motorsåg när jag gick skola. Det var riktigt roligt fast jag inte fick hugga dom stora träden. eller jag ville inte.

eller vad tror du?
Postat av: Anonym

Det var den sötaste skogshuggare jag sett...

2009-01-21 @ 21:09:23
Postat av: Camilla

Sorry....glömde skriva mitt namn.

Jag börjar om...

Det var den sötaste skogshuggare jag sett....

2009-01-21 @ 21:11:06
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: Eva

Håller med Camilla, så där borde du alltid se ut ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0