En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

skridsko dag i Hemling


Lilly påstod att hennes skidskor var hemma.Än fast jag visade henne dom så höll hon fast vid att dom var hemma. Snyggt sätt att tala om att hon inte ville åka



Alva är verkligen jätte duktig på att åka. Hon åkte i över 2 timmar och ville ändå dit och åka på kvällen igen


Full fart på isen


Vi hade samlats en massa vänner med barn och hundar


Fika paus





Korvgrillning och jag som inte gillar korv fick grilla kyckling



Undrar om lilly såg någonting över huvudtaget


Dom allra minsta barnen roade sig i snöhögen


Just det här datumet är det väldigt viktigt för mig att göra saker så att jag inte blir fast hemma och tänka på att det är den 24. Så det var väldigt trevligt att spenderar några timmar i goda vänners lag.

Sen på eftermiddagen red jag och Märta ut på Cebonita och Lasse. Läs mer om det på Märtas blogg hon skriver mer ingående om ridningen och hästarnas status för den som är intresserad.

På kvällen åt vi godmiddag och spelade spel hela familjen. Lilly lessnar visseligen väldigt fort men resten spelar till det bittra slutet. Och blir halft ovänner pågrund av  att alla är dåliga förlorare.

eller vad tror du?
Postat av: Anonym

Mycket trevligt och bra initiativ.

Jag är bara så less på att det alltid när det blir lite lagom kallt ute måste blåsa:(

2009-01-25 @ 20:49:44
Postat av: Lovisa

Men vars e korten på mamman i familjen när hon står på skridskorna ???? Eller hade hon oxå sina skridskor hemma hahahahah!



Lilly jag kan skratta så jag dör åt henne på bildern hon e så cool å så den där mössan hahahahahahahhahahhahhahahahahahahaha

2009-01-25 @ 23:28:40
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Anna

Vilken härlig dag vi hade:) Nu har jag hittat till din blogg så nu kan jag kika in fler gånger och se vad ni har för er. Åkte ni tillbaka på kvällen och fortsatte åka skridskor eller var det bara en önskan :) ? Kram kram

2009-01-26 @ 09:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0