En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

utmaning

Tre jobb jag haft/har i mitt liv (ett axplock):

1.  skinnsaltare på slakteri

2. Städare på hotel kittelfjäll

3. samisk lärare


Tre platser där jag har bott:

1. Umeå

2. Tärnaby

3. Gardvik


 Tre serier jag gillar att se/har sett, på TV:

1. Nya vädrets offer

2. Mästarnas Mästare

3. My name is earl


Tre favoriträtter:

1. Palt på alla vis

2.  Märtas spenatsoppa

3.  fiskpate



Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu:
1. I renskogen

2  i solen

3.  Hos mamma


Tre ställen jag besökt:

1. shetlandsöarna

2.  Marsfjällstoppen

3.  Bozeman , montana


Nu utmanar jag  Lovisa, Jenny, Märta och Camilla

eller vad tror du?
Postat av: Jenny

Jag har antagit utmaningen. Det där med jobb var svårt!!! =)

2009-03-06 @ 18:17:30
URL: http://frusahlen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0