En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

En bra dag att vara hemma med familjen

I dag ville jag bara vara med familjen. Blir liksom så skör och trött. Ångesten dånar och sorge klumen växer stor och svart i magen. Vi tog en lugn morgon och sen planterade vi en stund. Perfekt för att hjärnan att inte får gå på hög varv. Saknar systern så mycket att det inte går att beskriva.




Älskade ungar



Mannen



Trött, ledsen och allmänt skitig



Johan kämpade på

eller vad tror du?
Postat av: Lina

Jag tänkte på dig och övriga familjen massor igår.

Blev dock full i skratt mitt i allt då jag upptäckte att ni planterat. Jag och Karro planterade ilag för nå år sen. Jag avskydde det och grät varje dag, inte blev det lättare av att se hur Karro sprang uppför slagen utan minsta bekymmer.

Börjar tro att plantera skog är ett terapifenomen för åtminstone två av systrarna fjellström :' )



Massor med kramar till dig och småtjejerna!

2009-05-25 @ 16:18:20
URL: http://gundergom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0