En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Karro

               

eller vad tror du?
Postat av: Karolina.G

Jag har tänkt på dig och din familj och Karolina idag. Det är svårt att föreställa sig hur det känns men jag vill skicka kramar till er alla!

2009-05-24 @ 15:54:39
Postat av: Frida

Sänder en massa kramar och tankar till dig och dina nära. kram!

2009-05-24 @ 16:37:15
URL: http://fredan.blogg.se/
Postat av: jossan

åh.

kram finaste margret. vi ses på tisdag!

2009-05-24 @ 19:09:48
Postat av: Anonym

Tänker på dig och skickar styrketankar!

2009-05-24 @ 20:56:54
Postat av: Camilla

Minns den dagen som igår....

Jag kände ju inte Karro men jag känner ju dig, och när du ringde och grät och berättade vad som hänt så blev jag helt mjuk i knäna och tankarna snurrade runt, runt i huvet.

Jag blev så ledsen för din skull men vad säger man.

Hur tröstar man sin vän på telefonen när inga ord kan ändra på allt det hemska, inga ord kan lindra sorgen. Helst ville jag bara hålla om dig och gråta med dig men du var ju så långt borta...

Jag vet att det här året varit väldigt jobbigt för dig och alla andra som stod Karro nära och jag hoppas av hela mitt hjärta att sorgen blir lite lättare att bära för varje år som går.

Kram...

2009-05-25 @ 18:36:18
URL: http://toffersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0