En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

piteå resa, , utslag och ny bil



Jag har köpt en ny bil. En aldeles röd skoda. Jag är helt kär i min nya röda farkost.





På fredag bar det av mot piteå och en ny Debatt. den här gången var det på saminourras förbundsmöte. Jag är själv nöjd med debatten den kom igång på slutet. Det som var mest roligt var att det var så många ungdommar samlade. Hoppas att det håller i sig och blir ännu större.



Jag hade med mig barnen upp till Piteå. Dom badad och hade väldigt roligt med barnvakten Olivia som jag också tagit med. Bild från middagen på fredag kväll. Lilly var en aningens speedad



Som vanligt när jag gör något så är det ju inte helt friktionsfritt. naturligtvis så fick Alva utslag på hela kroppen efter badet. det bara fortsatte att sprida sig så när vi kom hem till Studsviken var det bara att fortsätta på akuten.Hon fick medicin så i dag är det mycket bättre men inte helt borta.

eller vad tror du?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0