En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Tv inspelning av slut debatten i umeå



I Torsdags var jah på inspelning av slutdebatten som sänds nu i kväll på svt kl 22,00



Jag och min vapendragare Paulus Kuljok. Vi är båda nya namn på listorna och dessutom toppnamn för vår län.



Till höger är vår parti ledare Ingrid Inga



Sylvia Simma är en av våra partikamrater.



det var ganska mycket folk på debatten. Och hjälp vad varmt det var med alla lampor. En timme i den värmen var inte rolig. Tur att jag inte tagit klädeskolten för då hade jag nog smält bort



Väldigt många kameror

eller vad tror du?
Postat av: lovisa

Ååååååå jag missade programmet !

2009-05-10 @ 23:54:35
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0