En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Vårt nya kök

När vi kom hem på Söndag väntade en riktigt rolig överraskning hemma. Det visade sig att Annika, rikard och Annmaria hade varit hemma hos oss och lagt in ett nytt golv i köket. Det måste verkligen vara den bästa present vi kunde fått. Dom hade dessutom putsat fönster, planterat om blommorna, köpt nya gardiner, tagit fram det gamla kaklet i köket. Vårt hem är så fint.



Det känns som att vi fått ett helt nytt kök och framför allt har jag fått tillbaka lusten att göra något hemma.



Tänk att det var så läckert kakel under den hemska plast mattan. Jag är helt förälskad.



 I tv rummet hade dom möblerat om och fixat nytt bord, matta och gardiner






Jag vet inte hur jag ska kunna tack dom nog för allt jobb och all omtanke dom lagt ner på oss. Tack så jätte mycket allihop

eller vad tror du?
Postat av: josefin

ÅH vad fint! gud va snällt av de tappra!

KRAM!

2009-05-21 @ 10:35:40
Postat av: Lovisa

Ååååååååååååååå så fint så kul !!!!!!

2009-05-22 @ 11:25:56
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0