En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Röjning och stallbyggning

I helgen har världens bästa Annika och Rikard varit här och hjälpt oss att bygga stallet och att röja ut gammal bråte från ladugården.



Rikard och Daniel skötte byggandet. Blir lite less på mig själv att jag alltid glömmer att ta före bildet. Innan vi började med det är projektet var det massa cement hoar och järnbalkar som Daniel och Rikard kämpat med att få ut



Jag och Annika bar och eldade skräp i 6 timmar och det märks knappt.



Man blir jäkligt less på att städa



Men det är kul att elda



Jah lyckades sve bort allt små hår i ansiktet som tur var klarade sig ögonbrynen och ögonfransarna.



Annika i sina nya brillor.Tur att vi inte smälte ner dom

Jag älskar eld



Men stallet blev färdigt.Jag är så himla glad det är så jätte fint. Till sommaren ska jag skura upp det ordentligt och måla



Alva och lilly älskar när Annika och rikard hälsar på.Dom skyndar sig ner till dom på morgonen och kryper ner och myser.





TACK SÅ JÄTTE MYCKET ANNIKA OCH RIKARD FÖR ATT NI STÄLLER UPP OCH HJÄLPER TILL: HITTAR INTA ORD FÖR HUR GLAD OCH TACKSAMMA VI ÄR. ÄLSKAR ER PUSS


eller vad tror du?
Postat av: Camilla

Jag tycker att det här var ett lite läskigt inlägg.

Både du och Annika ser smått galna ut på alla bilder. =D

2009-10-12 @ 16:19:38
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: Rickard

Det var så lite så.

Vi fick ju en väldigt god middag som tack.



Annika och margret var inte så galna som de såg ut, men det bor nog en liten pyroman i dom bägge två:-)

2009-10-12 @ 21:25:08
Postat av: Eva Kristoffersson

Näe rickard det där va ljug!! Fy dej...

Dom ÄR ju sådär galna :D



Men Annika passade ju superbra i sina nya brillor

2009-10-14 @ 12:52:08
Postat av: Erica 24 år, fru och tvåbarnsmamma

Hej!

Vilken fin blogg du har!



Här har du en till mamma, 24 år med två små pojkar.

Tycker det är så roligt att läsa bloggar av folk som är i samma

situation som man själv=)



Jag bloggar mest om barnkläder, mitt egna favorit mode, god mat, älskar mat och det blir mycket recept och tips från mig! Men mest blir det snygg inredning. Lever med en hantverkare och vi har ständigt nya projekt! Barnens rum är vi extra stolta över, men varför sluta fixa när det finns tusen och åter tusen nya ideer?

En feelgood blogg helt enkelt!



Hit till dig kommer jag helt klart att återvända!

kram Erica



www.metrobloggen.se/richielife

2009-10-16 @ 15:31:31
URL: http://www.metrobloggen.se/richielife
Postat av: Anonym

men margret..nå har du ikke blogget på en hel vecka..får snart abstinenser.haha.

marja lejsa

2009-10-19 @ 22:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0