En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Saxar borde förbjudas



Lilly har klippt sig igen. Den här gången går det inte att undvika att se vad som hänt. Hon påstår själv att det blev lika bra som när Lovisa klipper henne , men det tycker jag nog är att ta i. Jag ville helst bara börja gråta åt eländet. Och det värsta är att vi verkligen har kämpat med att gömma undan alla saxar. Men hon har nog själv en liten gömma som vanligt

eller vad tror du?
Postat av: Lovisa

Åååååååååååååååååååå Lilly !!! Nästa gång kan ju jag ställa upp !!

2009-09-02 @ 16:42:25
Postat av: Skrotmamman

Åh! Jag vet hur det känns. Min minsta tjej, nu 8 år, hann klippa sig ordentligt 2 gånger när hon var mindre =(

Saxarna går bara inte att gömma, ofattbart!

Tur att håret växer ut i alla fall =)

2009-09-05 @ 20:41:35
URL: http://skrotmamman.bloggagratis.se/
Postat av: doris

tror du har en liten frisör i familjen ,vänta snart har du nog en snygg frisyr när du vaknar.

2009-09-22 @ 19:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0