En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Inte ett dugg skyldig ??




När jag kom ut i dag låg en väldigt oskyldig hund i min rabatt



Här frågade jag om det var hon som grävt där. Det verkar inte så



Men jag är inte helt säkert

eller vad tror du?
Postat av: Eva

Fina hundar gör inte så där, fattar du väl???

Hon bara vakyar så att "grävaren" inte kan göra nåt mera "ofog"

Vad vackert och oskyldigt hon ligger!

Ha det gott!

2010-04-22 @ 07:01:58
Postat av: Lovisa

Jag tycker hon tittar på spaden som om det var den som hade gjort det hela !!

2010-04-23 @ 10:00:41
URL: http://mellanhimmelohelvete.blogg.se/
Postat av: Ramona

Glömde jag berätta att hon gärna hjälper till att gräva upp husgrunden...hon kanske tycker ni ska dränera om....=) jag ska plantera i min rabatt =) jag kan ju fylla igen hålen nu =)

2010-04-23 @ 13:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0