En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Förvirrat till tusen

Vaknade till av att alva la telefonen vid mitt öra och sa att Farfar vill prata med dig.
Det första han säger är "har ni pippat"
Jag svarar" eh va" och undrar verkligen varför i hela världen han ska veta det och framför allt vad han har med det att göra.
Så jag svarar "neää"
Till svar får jag "hör du illa nu är det pippat"
Nu börjar jag bli orolig för gubben, om det nu är han som pippat så vill jag då rakt int veta det. Vad han gör får han allt hålla för sig själv.
Så jag svarar "jaha, men det har väl inte jag med att göra"
Nu blir min svärfar fundersam och jag hör att han blir lite irriterad. " men det är ju din tik"
Ahh han menar att Liva och skott har pippat. Nu klarnar allt. Det är hundarna han menar. Puh

Det ska tilläggas att innan jag tagit levaxin på morgon är jag milt förstånds handikappad. Och att min svärfar inte är den som drar sig för att ringa tidigt på morgonen.


eller vad tror du?
Postat av: Kattis

Låt mig gissa att klockan var ca 5.58 när du fick luren till ditt öra, haha??

2010-08-18 @ 20:42:10
Postat av: ylva

Hahahahahahah!

2010-09-05 @ 19:08:44
URL: http://creativesapmi.com
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

asg du är underbar!!!!

2010-09-09 @ 12:06:44
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0