En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

kalle kanin och giempe



Fick den här bilden av vickan. Hon och Torkel köpte en valp av oss och jag var så orolig hur det skulle gå för Kalle. Bilden säger mig att det går väldigt bra. Tydligen är Kalle kanin super lycklig över att få en lika stor kompis så Giempe får aldrig vara ifred för honom. Det var inte direkt det jag trodde

eller vad tror du?
Postat av: Camilla

Jag har ju hört talas om folk som köper en hundvalp till sina barn men det är nog inte lika vanligt att köpa en hundvalp till sin kanin. =)

2010-12-19 @ 15:41:24
URL: http://toffersson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hur gick det med hästen? Gick han igenom besiktningen?



Mvh Sandra

2010-12-20 @ 16:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0