En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Jag har vunnit



Tack snälla för vinsten . Jag brukar smyga runt på olka bloggar och det här är en av dom.

Man blir glad över att gå in och bara njuta

Sockervägens söta

eller vad tror du?
Postat av: Gunilla Andersson

Jag tror knappt det var sant när vi återigen fick se underbara Elli på kort igen. Vi hade denna underbara schäfer hos oss i ca 6 månader och jag har undrat så många gånger hur det har gått för henne sedan vi lämnade henne. Jag saknar henne fortfarande. Så roligt att se henne igen. Snälla, skulle du vilja uppdatera oss hur hon haft det?? Vi lämnade henne i mitten av nov. Varför ska hon tebax till Tyskland? Med vänliga hälsningar Gunilla och Tobbe

2010-02-06 @ 19:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0