En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Sushikväll i Movattnet



Jag och Jossan gav oss på att tillverka Sushi för första gången helt själva. Visseligen hade vi Andreas standby i telefonen om något oväntat skulle dyka upp. (vi behövde faktiskt bara ringa en gång)



En stil studie







Hampus och Lilly. hampus var så gullig när vi precis kommit skulle han ha med sig Lilly ut. Jonny frågade var han skulle och då svarade han
- Jag måste visa farmor min Lilly.
Hampus farmor och farfar bor i huset bredvid så dom fick springa iväg och visa upp sig



Vi hade till och med köpt hem sakè för att prova till sushin. Jag kan bara säga att det smakade ingenting alls. konstigt nog.



Slut resultatet

eller vad tror du?
Postat av: lisaamting

Vilken trevlig fest både för barnen och de vuxna!

2010-03-01 @ 00:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0