En renskötar hustrus vardag En renskötar hustrus vardag -

Hej då Ellie



Idag var det dags att skjutsa tillbaka Ellie till sollefteå.



Det är alltid tråkigt att säga hej då till hundarna. Särskilt till Ellie eftersom hon ska tillbaka till Tyskland så vet jag att jag aldrig får se henne igen



En sista puss. Hoppas att du får det bra där nere i södern

eller vad tror du?
Postat av: Gunilla Andersson

Jag tror knappt det var sant när vi återigen fick se underbara Elli på kort igen. Vi hade denna underbara schäfer hos oss i ca 6 månader och jag har undrat så många gånger hur det har gått för henne sedan vi lämnade henne. Jag saknar henne fortfarande. Så roligt att se henne igen. Snälla, skulle du vilja uppdatera oss hur hon haft det?? Vi lämnade henne i mitten av nov. Varför ska hon tebax till Tyskland? Med vänliga hälsningar Gunilla och Tobbe

2010-02-06 @ 13:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0